TARERIKAS - VIENAS IŠ SEKAMIAUSIŲ TINKLARAŠČIŲ LIETUVOJE!

Water+ - skanu ir sveika???


Jau senai žinojau apie šį vandenį su natūraliomis citrinų sultimis. Visur tiek feisbuke, tiek instagrame išreklamuotas, bet vis svarstydavau skanus ar ne. Bet užėjus į maximą maisto apsipirkti,  praėjęs pro gėrimų skyrių pamačiau akciją. Galvoju, o kaip faina, bet praėjau pro šalį nepasiimdamas šį vandenį į savo glėbį...


Kitą dieną užmačiau feisbuke konkursą, kuriame sudalyvavau (ten pasidalinau, palaikinau ir t.t.). Nors niekada gyvenime neteko laimėti tokius konkursus, todėl šiaip iš neturėjimo ką veikti ir sudalyvavau. Nežinau laimėjau ar ne tam konkurse, nes dar nepaskelbti laimėtojai...



Praėjus dviem dienom po maximos, kai pamačiau tą akciją. Galvoju blemba reikia nusipirkti. Reikia išmėginti skonį, nes aš tai labai mėgstu vandenį su citriną ir aplamai su įvairiais vaisiais. Tad nuėjau į maximą nusipirkti...  Grįžtu iš maximos su keturiais pakeliais. Du man, du sesei. 



Gerai pereikime prie temos koks skonis ir ar skanu. Ką tik paragavau ir man asmeniškai patiko toks tikrai jaučiasi natūralumas, o ne  kaip kitur pridėti visokie  ,,š''... Kadangi esu šiek tiek tinginys, tai man tikrai palengvins gyvenimą, nes kartais tingiu pats darytis šita visa procesą. 
Ir tik 1 kcal / 100 ml

O jei ir jūs paragavote tai parašykite į komentarus ar patiko ir kokia nuomonė.

Daugiau apie šį gėrimą galite sužinoti čia:  SKAITYTI PLAČIAU



Komentarų nėra:

Teikia „Blogger“.