TARERIKAS - VIENAS IŠ SEKAMIAUSIŲ TINKLARAŠČIŲ LIETUVOJE!

TELEFONO PROGRAMĖLĖS, KURIOS PADĖS TOBULAM INSTAGRAMO FEEDUI ❤

SEKITE MANE INSTAGRAME:  @TARERIKAS

Okey šiandieną Jums parekomenduosiu kelis apssus, kurie padės padaryti tiek gerą fotkę tiek gerą Instagram'o  feed'ą. Šiuo metu Instagramo feedu nesirūpinu. Nuotraukas keliu bet kokias... Bet ateityje galbūt susiplanosiu kokį nors feed'ą.


Tai okey pradėsiu nuo gal ir daugumai žinomas appsas ,,VSCO". Tai labai paprastas ir smagus appsas su daug gerų filters. Daug žmonių sako, kad labai  labai geri filteriai. Maždaug 85% naudotojų renkasi šį appsą Instagramui. 10% naudoja fotografijai ir likusieji 5% naudoja net nežinau kam, gal šiaip atsisiuntė :D  (čia tik mano skaičiavimai)
O šiaip galite mane per vsco pasekti: vsco.co/tarerikas



Okey toliau labai geras appsas, tai būtų - Planoly. Galėsi dėliotis savo išgalvotą feed'ą taip, kaip tu nori.  Taip pat gali nusistatyti datą, kad pavyzdžiui tą dieną, tokia ir tokia valandą kad būtų paskelbtą nuotrauką į Instagram su jau paruoštu aprašymu. Taip pat gali analizuoti kiek per savaitę surinkai ten pavyzdžiui laikų, sėkėjų, komentarų ir t.t.

Na, aš šiuo metu tik tiek naudoju, o kokius jus  naudojate Instagramui, lauksiu jūsų komentarų! :)

Nepamiršk stebėti mano blogo! Man tai daug ką reiškia :))  SPAUSK ČIA IR STEBĖK






Teikia „Blogger“.