TARERIKAS - VIENAS IŠ SEKAMIAUSIŲ TINKLARAŠČIŲ LIETUVOJE!

2018 WISHLIST'AS



Labuka! Jau gan ilgai apleidau šita visą dalyką. Gavau daug žinučių ar aš dar rašysiu, ar jau apleidai šią veiklą? Iš tikro net nebežinau apie ką rašyti... Bet gavau pasiūlymą, kad parašyčiau savo geriausius filmus ir muzikas, bei daiktus. Pagalvojau, man asmeniškai būtų įdomu kito žmogaus mėgstamiausi filmai ar muzika, nes pats gali atrasti naujų dalykėlių. Tai tikiuos jums patiks ir peržiūrėsite visus mano rekomenduojamus filmus, dainas ir daiktus.



FILMAI:

Kažkaip šiais metais pradėjau dažniau žiūrėti įvairius filmus. Nežinau kodėl  anksčiau to nedariau. Aiii koks skirtumas :D  Tai vat šiandien pasidalinsiu geriausias matytais filmais.


Kol kas geriausias mano matytas filmas. Kurį žiūrėjau tikrai ne vieną kartą. Šis filmas tikrai palies kiekvieną, leis susimąstyti. 
Šį filmą taip pat rekomenduoju pažiūrėti. Labai patiko visas veiksmas, o labiausiai - aktoriai.


DAIKTAI:

Daniel Wellington laikrodžiai mane žavi jau ne vienerius metus. Turiu jau 2 naujos kolekcijos laikrodžius tačiau mėgstamiausias tai buvo Classic Sheffield. Man jie patys gražiausi laikrodžiai, todėl pirksiu dar ir dar!



MUZIKA:



Daugiau savo pamėgtais dalykais dalinuosi savo Instagram paskyroje! http://instagram.com/tarerikas

Komentarų nėra:

Teikia „Blogger“.