TARERIKAS - VIENAS IŠ SEKAMIAUSIŲ TINKLARAŠČIŲ LIETUVOJE!

NEGALVOJAU, KAD TIEK ŽINGSNIŲ NUEINU | SPONGE MOVE HR išmanioji apyrankė

Visada norėjau žinoti kiek nužingsniuoju per dieną. Buvau atsisiuntęs pilna programėlių, bet kadangi aš prie telefono išbūnu vos ne visą dieną, tad išsikrauna telefonas, todėl dažnai palieku telefoną namie krauti, o jei palieki telefoną namie krauti, tai ir nesiskaičioja žingsniai...


Savaitė prabėgo po mano naudojimosi šią išmaniąja apyranke.

♡ Man baterija laiko iki 7 dienų
♡ Rodo: laiką, datą, žingsius, pulsą, kcal, nueitą atstumą, gali perskaityti žinutes ir pranešimus facebook'o, snapchato ir t.t.
ir dar daugiau kitų funkcijų.
♡ Nebijo vandens.
♡ Taip pat jeigu mėgsti bėgioti, žaisti krepšinį ar šokinėti per šokdynę gali stebėti visą šią funkciją.





✖Šios apyrankės pliusai:  nebijo vandens, gražus dizainas, labai viskas paprasta ir patogu.

❌Šios apyrankės minusai: Galėtų būti daugiau funkcijų, galimybė atsiliepti į skambučius.

Mano kol kas rekordas: 30 000 žingsnių per dieną.


Išmanioji apyrankė:
http://mysponge.eu/product/sponge-move-hr/


#SpongeMoveHR 

Komentarų nėra:

Teikia „Blogger“.