TARERIKAS - VIENAS IŠ SEKAMIAUSIŲ TINKLARAŠČIŲ LIETUVOJE!

Dovanų idėjos tėčio dienos progai


Kaip jau žinote, kad birželio 3 diena - tai tėčio diena. Na, o per šią diena gi reikia palepinti savo tėčius dovanomis. Tad šiandieną pasidalinsiu keliomis idėjomis, ką galima padovanoti tėčiams, jų dienos proga.

1. Marškinėlius su smagiu užrašu
2. Kojinių komplektas ,,Super tėčio savaitė"
3.  Pagalvės užvalkalas ,,Rezervuota tėčiui"

Viską ką matote čia galite įsigyti:
www.dovanusalis.lt

3 komentarai:

  1. Tas savaitinis kojinių komplektas - žiauriai fainai atrodo :)) Aš esu dovanojusi savo tėčiui panašių dalykėlių su užrašais visokiais, bet kažkaip ne viską jis nešioja. Nemanau, kad gėdijasi - tiesiog gal nepriderina (na, tikiuosi :) Tai šiais metais padovanojau tokią truputį Holivudiniais filmais paremtą dovaną - https://www.laisvalaikiodovanos.lt/dovanos-pagal-kategorija/super-automobiliai Na, kad suprask vyresniems vyrams prabunda noras va tokiems dalykams :)) Kad ir kaip čia banaliai atrodytų, bet norėjau kažko, kas ir jam pačiam būtų staigmena, ko tikrai nesitikėtų ir kas truputį priverstų išeiti iš komforto zonos (nu, arba į komforto zoną kaip tik :D). Norėjau per gimtadienį, bet pamačiau prieš tėvo dieną, tai ai, galvoju, po to pamiršiu ar dar ką. Tai situacija tokia, kad jis kol kas jos dar neišbandė, BET padėjau susiplanuoti (ir truputį paspaudžiau, žinoma :), kad per savo gimtadienį rugpjūčio pradžioje visgi viskas įvyktų. Kažkaip man pačiai čia dovana gavos - baisiai laukiu pamatyti jo veidą po pasivažinėjimo :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tai kojinės superinis variantas. Marškinėliai fainai man atrodo, bet tėtis tikrai žinau jų nenešiotų, na pagalvės užvalkalas irgi visai neblogas variantas.
    Aš pati asmeniškau padovanojau kino kuponą, atrodo iš čia kažkurį, jau nebepamenu - https://www.geradovana.lt/kurybiskos-linksmos-dovanos/kinas, jis totalus kinomanas, tai tikrai žinau kad dovana bus praktiška, nes manau tai yra labai svarbu. Taip pat kad kuponas vienas neliūdėtų pridėjau labai panašias kojines, bet tik vieną porą ir pačios išsiuvinėtas (i am proud of myself) :D, išsiuvinėjau "Mylimiauasis tėtis". Žodžiu tiek aš tiek tėtis buvom patenkinti dovanom :D Kažkaip man patinka planuoti ir dovanoti labiau nei gauti :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš tėčiui dovanų užsakiau, kad valymo įmonė išvalytų jo namą, nes po remonto tos dulkės vis lysdavo į viršų, matydavau, kaip dejuoja. Ne vyrui tvarkyti.. Žodžiu, buvo labai patenkintas, geriausia gimtadienio dovana.

    AtsakytiPanaikinti

Teikia „Blogger“.